La Vancouver, cu ocazia Jocurilor Olimpice de iarna, s-a dezvoltat o foarte activa piata a insignelor, alimentata de peste 25 de ani de sponsori, care vad in ea o modalitate de a-si populariza logo-ul, scrie AFP, citata de Agerpres.
Voga insignelor in timpul JO a aparut cu adevarat odata cu Olimpiada de vara din 1984 de la Los Angeles, afirma colectionarii.
Unul dintre acestia, Leonard Braun, a explicat ca Olimpiadele sunt "un eveniment care-ti permite sa intalnesti ziaristi, sponsori, sportivi, si deci sa faci rost de noi insigne".
"La Atena, in 2004, am schimbat o insigna cu regina Spaniei fara sa stiu. De doua ori am facut schimb cu printul Albert de Monaco, in 1988 la Seul si in 2006 la Torino", a povestit Braun.
La randul sau, Paul Otto sustine ca el are cea mai mare colectie de insigne legate de Olimpiada de la Vancouver, colectie inceputa de acum 8 sau 9 ani, cand orasul canadian nu fusese inca ales pentru organizarea Jocurilor.
Otto prefera sa faca schimb de insigne, dar uneori i se intampla sa vanda din ele, pretul variind intre 10 si 300 de dolari. La Vancouver, cu ocazia Jocurilor Olimpice de iarna, s-a dezvoltat o foarte activa piata a insignelor, alimentata de peste 25 de ani de sponsori, care vad in ea o modalitate de a-si populariza logo-ul, scrie AFP, citata de Agerpres.
Voga insignelor in timpul JO a aparut cu adevarat odata cu Olimpiada de vara din 1984 de la Los Angeles, afirma colectionarii.
Unul dintre acestia, Leonard Braun, a explicat ca Olimpiadele sunt "un eveniment care-ti permite sa intalnesti ziaristi, sponsori, sportivi, si deci sa faci rost de noi insigne".
"La Atena, in 2004, am schimbat o insigna cu regina Spaniei fara sa stiu. De doua ori am facut schimb cu printul Albert de Monaco, in 1988 la Seul si in 2006 la Torino", a povestit Braun.
@N_