Marco Kind, Chief Marketing Officer la Vodafone, i-a intrebat pe participantii la Mobile Advertising Congress cat de oportun vad un serviciu care sa furnizeze publicitate pe mobil localizata – “cand clientul trece pe langa Carrefour, noi ii vom trimite un mesaj de promovare a Carrefour”. Ce planuri are Kind pentru serviciul de mobile advertising al Vodafone si cum vede olandezul piata romaneasca de publicitate, intr-un interviu pentru Wall-Street.
Wall-Street: Planuiti sa lansati acel serviciu de publicitate localizata anul acesta?
Marco Kind: Daca gasim destula atractivitate in piata si daca e destul angajament din partea brandurilor de a realiza un anumit numar de campanii, atunci vom investi.
Wall-Street: Acum va aflati in faza de cercetare?
Marco Kind: Da.
Wall-Street: Cate campanii de mobile advertising ati rulat anul trecut?
Marco Kind: Cateva sute.
Wall-Street: Si ce estimari aveti pentru anul acesta?
Marco Kind: Nu comentez niciodata bugetele. Speranta si ambitia mea e sa dublam lista brandurilor de anul trecut, adica sa atragem noi branduri iar cele care au realizat deja campanii impreuna cu noi sa continue. Pentru mine este foarte important ca deja am consacrat acest mediu (mobilul, ca mediu publicitar – n.red.) in piata, ca brandurile care au facut asta anul trecut vor continua si vreau sa vad o lista inca pe atat anul acesta. Practic, spun ca vrem sa ne dublam numarul de clienti.
Wall-Street: Cat de ridicat este nivelul de acceptare al utilizatorilor romani in ceea ce priveste campaniile de publicitate pe mobil?
Marco Kind: Foarte ridicat. Este printre cele mai ridicate din toate cele 18 tari in care suntem prezenti cu Vodafone.
Wall-Street: Chiar daca utilizatorii nu au beneficii financiare pentru a primi reclama pe mobil.
Marco Kind: Bineinteles. Dar ce e mai placut decat sa primest