Noul model, care se va lansa în România la începutul săptămânii viitoare, aduce în premieră un parbriz prelungit, care măreşte vizibilitatea cu 80 de grade.
Nu întâmplător, drive-testul organizat pentru presa de specialitate şi de mare audienţă a avut loc în judeţul Cluj. „Sunt multiple posibilităţi de testare a maşinii, de la câmpie, autostradă, munţi, peisaje deosebite”, a explicat Laura Antonov, director de comunicare la Citroen România. Drive-testul s-a desfăşurat pe parcursul a 400 de kilometri, joi şi vineri.
Suplă în oraş
Acomodarea cu modelul nou se face rapid. Maşina toarce, turaţia motorului este aproape imperceptibilă, graţie unei bune izolări. În ciuda unei perioade aglomerate a zilei, maşina se strecoară rapid prin traficul infernal de la aeroport spre centrul oraşului. Supleţea - mai puţin de 4 metri lungime şi 1,71 m lăţime - îi permite să treacă cu uşurinţă de pe o bandă pe cealaltă.
Chiar şi cu o motorizare pe bază de motorină, autovehicolul urcă cu uşurinţă Feleacul. Cu greu poate fi strunită pentru a nu încărca nota de plată din cauza controlului radar. Oglinzile masive retrovizoare permit pregătirea mai sigură a depăşirilor. Pe Dealul Dăbăgăului, în apropiere de Salina Turda, maşina rulează cu dezinvoltură peste 100 km la oră. Ajunge cu uşurinţă pe autostrada Transilvania chiar şi până la 170 km la oră. Poate fi utilizată cu succes în Germania în concedii, unde performanţele maşinii, de aproape 190 de km la oră pot fi testate legal.
Test al suspensiei pe drumurile distruse de Bechtel
După ce a trecut testul de viteză, verificăm suspensia. Ceva mai rigidă la început, la maşinile noi. Rezistă fără probleme pe drumurile judeţene de la graniţa judeţului Cluj cu Sălajul, prin hârtoapele Aghireşului, dar şi pe cele din Săvădisla. Nu se arată afectată de numeroasele gropi făcute de camioane. Drumul dispre Huedin sp