Marca Dacia a evoluat mult în ultimii zece ani, devenind un adevărat fenomen în lumea auto la nivel mondial. Numai în ultimii cinci ani s-au vândut aproape 1,25 milioane de vehicule Dacia.Săptămâna aceasta, Dacia a lansat la Geneva modelul compact 4x4 Duster, model care completează gama Entry, extinsă la şase modele destinate unor profiluri de clientelă diferite. Dacia a luat deja cu asalt mai multe pieţe în lunile de după diversele lansări, iar sosirea acestei mărci în creştere în Regatul Unit va provoca multe schimbări pe piaţă.
Cu titlu informativ, referitor la poziţionarea modelelor ce vor fi comercializate în Regatul Unit, noul model compact Duster 4x4 va fi vândut, în Europa, de la 11 900 de euro pentru versiunea 4x2 (aproximativ 10 800 de lire la un curs de schimb de 1,10).
Comentând ştirea privitoare la sosirea Dacia pe piaţa britanică, Roland Bouchara, directorul general Renault din Regatul Unit, explica: „Am urmărit îndeaproape reuşita extraordinară a mărcii Dacia în aceşti ultimi ani, de aceea suntem foarte încântaţi că vom putea prezenta publicului britanic un fenomen care a făcut atâta vâlvă. Raportul preţ/prestaţii, spaţiul, economia de carburanţi şi emisiile reduse au devenit criterii decisive şi dorim să demonstrăm că Dacia răspunde exigenţelor de orice tip: raţionale, sentimentale şi economice.”
Cu o gamă largă de tehnologii testate, o fiabilitate excepţională şi o combinaţie de neegalat între spaţiu interior şi dotări, toate la un preţ imbatabil, numărătoarea inversă pentru una dintre cele mai aşteptate lansări din lumea auto pe piaţa britanică a început.
Mai multe detalii cu privire la lansarea mărcii Dacia în Regatul Unit, în special cele legate de preţ şi de reţeaua de dealeri se vor anunţa ulterior.