Organizaţia studenţească Business Organization for Students (BOS) organizează, în perioada 29 – 31 martie, cea de-a patra ediţie a proiectului „PRoud to say I know”, proiect care în acest an devine ”PRoud to ADvertise”.
Prin acesta, BOS urmăreşte să răspundă nevoii studenţilor de a acumula cunoştinţe în domenii precum PR şi ADvertising oferindu-le posibilitatea de a interacţiona cu specialişti, de a-şi exprima propriile nedumeriri şi de a clarifica semnele de întrebare privind cele două domenii. În plus, aceştia vor avea ocazia să pună în aplicare cunoştinţele acumulate, dobândind noi abilităţi în cadrul unor ateliere pe teme prestabilite.
Temele abordate : „PR-ul – între mister şi definiţie”, ,,When you make average great, your dreams will become a reality”, „Puterea soft a PR-ului” sau „Comunicarea politică - PR-ul în politica românească: minciună sau artă?”- privind relaţiile publice- sau „How to break in advertising”, „Breaking out the frame”, „Moving from good to best - Best Campaigns” –privind publicitatea- vor fi dezbătute de specialişti, în relaţionare directă cu studenţii.
Evenimentul se va desfăşura pe parcursul a trei zile la Orange Concept Store şi va cuprinde conferinţe, ateliere şi dezbateri aprinse, susţinute de specialişti în domeniu printre care: Bogdan Theodor Olteanu (Head of PR Division at Millenium Communications), Ileana Cecanu (PR Executive, HBO Romania), Mihaela Nicola ( fondator The Group), Sorana Savu (Senior Partner la Premium Communication) şi mulţi alţii.
„PRoud to Advertise” se adresează studenţilor de la ASE, SNSPA şi Universitate, indiferent de an. Cei interesaţi pot să participe necondiţionat la conferinţe, în timp ce pentru ateliere şi dezbateri va avea loc o selecţie pe baza unei aplicaţii scrise, accesibilă online pe site-ul bosromania.ro/proud şi pe baza unor interviuri individuale.