Potrivit blogului „Newspaper Innovation“, ziarul gratuit editat de Adevărul Holding a avut cea mai rapidă evoluţie din lume. În doar un an, „Adevărul de Seară“ a devenit cea mai extinsă reţea de publicaţii locale, într-un tiraj de peste 500.000 de exemplare.
Blogul „Newspaper Innovation", ce face analize asupra ziarelor gratuite din toată lumea, a realizat, luna trecută, o analiză a lansării „Adevărul de Seară", spunând că este ziarul gratuit cu cea mai rapidă evoluţie din lume.
Blogul aparţine lui Piet Bakker, în prezent profesor la Şcoala de jurnalism şi comunicare din Olanda, şi conţine informaţii despre cele mai importante ziare gratuite din lume. Adevărul Holding a lansat în doar un an 32 de ediţii locale ale ziarului, într-un tiraj total de aproximativ 530.000 de exemplare pe zi.
Conform ultimelor date de audienţă, SNA Focus octombrie 2008 - octombrie 2009, primele 14 ediţii lansate au împreună 483.000 de cititori. Restul publicaţiilor, până la 32, nu au intrat în studiul de audienţă pentru că au fost lansate pe parcursul anului 2009.
Cea mai spectaculoasă evoluţie a avut-o ediţia de Timişoara, care are cel mai mare număr de cititori din judeţul Timiş: 48.000. „Ţinta acestui proiect este să ajungem la o audienţă de peste un milion de cititori", a declarat Sabin Orcan, redactor-şef „Adevărul de Seară".
Evoluţia „Adevărul de Seară"
Octombrie 2008 - „Adevărul de Seară" (ADS) se lansează în Bucureşti, Cluj, Oradea, Iaşi, Bacău, Timişoara şi Arad într-un tiraj total de 192.900 de exemplare.
Decembrie 2008 - Publicaţia apare în Ploieşti, Suceava, Botoşani, Baia Mare, Târgu-Mureş, Reşiţa şi Deva/Hunedoara. Tirajul total pe zi ajunge la 314.000 de copii.
Februarie 2009 - ADS este lansat şi în Craiova, Târgu-Jiu, Braşov, Sibiu, Bistriţa şi Constanţa, tirajul atingând 401.000 de exemplare pe zi.
Martie 2009 - Ziarul ap