Ca urmare a semnalelor emise de cotidianul nostru în luna decembrie 2009, şi ianuarie 2010, prin materialele „Semafoare înşelătoare în intersecţii" şi „Chioşc de ziare, pericol în intersecţie", în care făceam precizări legate de mijloacele de publicitate luminoase amplasate nepotrivit în intersecţii, şeful Biroului de Iluminat Public din cadrul Primăriei Constanţa, Viorel Farcaş, vrea să elaboreze până la următoarea şedinţă de Consiliu Local, primul regulament de organizare, autorizare şi amplasare a mijloacelor de publicitate de pe raza municipiului
Acesta va fi întocmit în colaborare cu operatorii economici care se ocupă de amplasarea panourilor luminoase în municipiu şi va trebui să treacă de avizul primarului Constanţei şi ulterior de votul consilierilor locali. Astfel de regulamente mai există şi în Cluj-Napoca, Mediaş, Bucureşti, Timişoara şi Oradea.
Preocupaţi iniţial cu alegerile prezidenţiale, ulterior cu efectele iernii, responsabilii cu soluţionarea problemei legate de panourile luminoase amplasate în intersecţii şi pe stâlpii de semafoare au uitat problema pe care, în urmă cu două luni, o scoteam în prim-plan. În decembrie, semnalam faptul că în patru intersecţii mari din municipiu, pe stâlpii pe care sunt montate marcajele electrice semaforizate apare şi semnalul luminos prin care se anunţă că în zonă este o farmacie, reducând vizibilitatea conducătorilor auto angajaţi în trafic. Acestea erau montate pe stâlpii pe care erau amplasate semafoarele, în zona intersecţiilor bulevarduluiAlexandru Lăpuşneanu cu Ferdinand, bulevardului Tomis cu strada Nicolae Iorga, dar şi şoselei Mangaliei cu strada Pandurului.
Ulterior, aduceam la cunoştinţa responsabililor că şi la intersecţia străzii Pandurului cu şoseaua Mangaliei, chioşcul de ziare amplasat la nici doi metri de intersecţie are acelaşi efect ca şi semnalele luminoase postate pe stâlpi.