Astfel, de anul viitor, românii ar putea plăti pentru maşinile vechi duse la "Remat", în loc să primească bani.
Noul program va funcţiona după principiul european poluatorul plăteşte. Astfel, dacă acum cei care îşi duc maşina la casat primesc între 0,5 şi un leu pentru fiecare kilogram de fier vechi, pe viitor nu vor mai primi nimic.
România se numără printre ţările cu cele mai vechi parcuri auto din Europa. Vârsta medie a autoturismelor din ţara noastră depăşeşte 8,6 ani, ceea ce echivalează cu vârsta obişnuită de casare a autoturismelor din multe ţări europene.
Sursa: antena3.ro Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va rugam activati JavaScript pentru a posta un comentariu
Astfel, de anul viitor, românii ar putea plăti pentru maşinile vechi duse la "Remat", în loc să primească bani.
Noul program va funcţiona după principiul european poluatorul plăteşte. Astfel, dacă acum cei care îşi duc maşina la casat primesc între 0,5 şi un leu pentru fiecare kilogram de fier vechi, pe viitor nu vor mai primi nimic.
România se numără printre ţările cu cele mai vechi parcuri auto din Europa. Vârsta medie a autoturismelor din ţara noastră depăşeşte 8,6 ani, ceea ce echivalează cu vârsta obişnuită de casare a autoturismelor din multe ţări europene.
Sursa: antena3.ro Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va rugam activati JavaScript pentru a posta un comentariu