România este cu 7-8 ani în urma Bulgariei în ceea ce priveşte dezvoltarea turistică şi nu atrage investitori străini, statul vecin făcând progrese semnificative în urma procesului de privatizare, apreciază Detlev Hohne, directorul turoperatorului german TUI pentru Maroc, România şi Bulgaria. Reprezentantul TUI consideră că România îndeplineşte toate condiţiile naturale necesare pentru a fi o destinaţie turistică de succes, însă nu îşi promovează corespunzător oferta turistică. " În România se găseşte tot ceea ce ar putea să-l intereseze pe un turist din altă ţară. Pentru germani, în special, sunt atractive oraşele din Transilvania - Sibiu, Braşov - care arată absolut minunat. Dar Sibiul a fost în 2007 Capitală Culturală Europeană, iar România nu s-a folosit îndeajuns, din păcate, nici măcar de un astfel de eveniment pentru a-şi promova oferta turistică. Ne-am fi dorit mai multă activitate în 2007 din acest punct de vedere", a adăugat Hohne.
Altă problemă cu care se confruntă România este perioada scurtă a sezonului estival, insuficientă pentru a atrage investitorii străini, interesaţi să îşi deruleze afacerile într-un interval de cel puţin şase luni. Sursa: antena3.ro Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va rugam activati JavaScript pentru a posta un comentariu
România este cu 7-8 ani în urma Bulgariei în ceea ce priveşte dezvoltarea turistică şi nu atrage investitori străini, statul vecin făcând progrese semnificative în urma procesului de privatizare, apreciază Detlev Hohne, directorul turoperatorului german TUI pentru Maroc, România şi Bulgaria. Reprezentantul TUI consideră că România îndeplineşte toate condiţiile naturale necesare pentru a fi