Obiectivul principal al organizațiilor constă în reducerea costurilor per angajat de la 19.000 de dolari la 7.000 de dolari în următorii ani, prin intermediul inovației, al mobilității și adoptării unui nou stil de muncă, arată un studiu realizat de companiile Regus și Unwired Ventures.
Companiile care încep să iasă din recesiune urmăresc să reducă semnificativ costurile imobiliare, căutând să-și suplimenteze personalul fără a extinde însă și spațiul de lucru și să realizeze progrese reale din punctul de vedere al sustenabilităţii.
Analiza prezintă șase factori principali ce ar trebui luați în considerare pentru a obține acea reducere a costurilor per angajat: imobiliare, cultură organizațională, personal, tehnologie, transport și sustenabilitate.
La capitolul imobiliare, companiile urmăresc strângerea datelor privind gradul de utilizare și cheltuielile de relocare pentru a identifica costurile de ocupare reale.
Când vine vorba de cultură organizațională, marile firme analizează trecerea de la managementul bazat pe supervizare la o abordare orientată către rezultate.
Totodată, companiile sunt vor trebui să realizeze profiluri ale angajaţilor, pentru a le putea înţelege mai bine nevoile, în funcţie de generaţia dinc are fac parte. „Pentru prima dată, întâlnim la locul de muncă reprezentanți din patru generații: Generația Y (cei născuți între 1980 și 2000), Generația X (născuți între 1966 și 1977), "Baby-Boomers" (1946 - 1965), dar și din generația tradițională (1928 - 1945). Deși cei mai mulți din această ultimă generație menționată sunt pensionați, există un procent în creștere al celor care preferă să vină în continuare la serviciu", se arată în studiul Regus și Unwired Ventures
De asemenea, tehnologia este extrem de importantă într-o companie, care va căuta să combine şu sp folosească soluţiile cele mai bune, astfel încât angajaţi