Steve Dallas, numit la inceputul anului managing director la Initiative Media, se intoarce in Romania dupa patru ani de experienta ruseasca. Managerul isi propune sa aduca Initiative in top 3 agentii de media anul acesta si sa obtina un aport de 8% al online-ului in cifra de afaceri, adica dublul proportiei pe care business-ul online o are la nivelul pietei, in ansamblu.
Wall-Street: Care sunt cele mai importante schimbari pe care le-ati sesizat la piata de media romaneasca si la oamenii din aceasta industrie, in cei patru ani in care ati lipsit din Romania?
Steve Dallas: Una dintre cele mai mari schimbari pe care le-am observat de la intoarcerea mea in Romania este numarul mare de statii TV existente pe piata, avand in vedere faptul ca ierarhia nu s-a schimbat semnificativ fata de acum 10 ani cand am venit pentru prima data in Romania.
O alta schimbare majora este notabila in zona advertisingului digital. Asa cum in majoritatea tarilor sectorul digital a crescut exponential in ultimii ani, devenind un mediu puternic, autonom, care atrage investitii semnificative, si in Romania ultimilor 4 ani sectorul digital a evoluat semnificativ si, in ciuda ritmului de crestere inca relativ lent comparativ cu alte tari, el se inscrie fara doar si poate unui trend ascendent.
Oamenii pe care i-am gasit in industrie sunt in mare cam aceiasi ca acum 5 ani.
Ca sa citez un prieten: “La vremuri noi,…tot noi!”
Wall-Street: Care este principalul obiectiv profesional in 2010?
Steve Dallas: Ne propunem bineinteles sa crestem business-ul, consolidandu-ne pozitia in top 3 agentii de media de pe piata.
Totusi, pentru ca si anul acesta se prefigureaza a fi unul dificil, focusul va fi pe clienti, pe nevoile si resursele acestora. Eficienta va fi cuvantul cheie si in 2010!
Wall-Street: Ce cifra de afaceri a avut Initiative Media in 2