"Nabucco urmeaza sa primeasca unda verde inainte de finalul anului 2010, insa nu va rezolva problema energetica a Europei pentru mai multi ani. Este o viziune mareata. Dar este si o provocare majora cand trebuie sa se puna de acord toti cei 15-20 de parteneri ai proiectului", a spus Oettinger pentru Le Figaro.
"Raman de depasit multe probleme, dar sansele de succes sunt, in prezent, de peste 60%", considera Oettinger.
Nabucco este sprijinit de un consortiu format de OMV din Austria, Bulgargaz din Bulgaria, Botas din Turcia, RWE din Germania, MOL din Ungaria si Transgaz din Romania.
"Nabucco urmeaza sa primeasca unda verde inainte de finalul anului 2010, insa nu va rezolva problema energetica a Europei pentru mai multi ani. Este o viziune mareata. Dar este si o provocare majora cand trebuie sa se puna de acord toti cei 15-20 de parteneri ai proiectului", a spus Oettinger pentru Le Figaro.
"Raman de depasit multe probleme, dar sansele de succes sunt, in prezent, de peste 60%", considera Oettinger.
Nabucco este sprijinit de un consortiu format de OMV din Austria, Bulgargaz din Bulgaria, Botas din Turcia, RWE din Germania, MOL din Ungaria si Transgaz din Romania.