Un studiu publicat de Royal Economic Society arată că vremea mohorâtă creşte numărul înscrierilor la facultă-ţi şi universităţi.
Autorul studiului, Uri Simonsohn, afirmă că studenţii asociază zilele noroase cu şcoala, studiul şi, în general, cu învăţătura. Astfel, în asemenea zile, înscrierile la universităţi cresc cu aproximativ 9%.
De asemenea, s-a constatat că, la înscriere, cei mai mulţi dintre studenţi au ales facultăţile pe care le-au vizitat într-o zi mohorâtă. Alţi factori care influenţează alegerile studenţilor sunt facilităţile pe care le oferă campusurile respective, precum şi personalul auxiliar care îngrijeşte campusul.
Un studiu publicat de Royal Economic Society arată că vremea mohorâtă creşte numărul înscrierilor la facultă-ţi şi universităţi.
Autorul studiului, Uri Simonsohn, afirmă că studenţii asociază zilele noroase cu şcoala, studiul şi, în general, cu învăţătura. Astfel, în asemenea zile, înscrierile la universităţi cresc cu aproximativ 9%.
De asemenea, s-a constatat că, la înscriere, cei mai mulţi dintre studenţi au ales facultăţile pe care le-au vizitat într-o zi mohorâtă. Alţi factori care influenţează alegerile studenţilor sunt facilităţile pe care le oferă campusurile respective, precum şi personalul auxiliar care îngrijeşte campusul.