Publicatia 'The Times' si suplimentul 'Sunday Times' isi vor taxa cititorii de editie online incepand din luna iunie, a anuntat vineri News International.
Cei care vor dori sa citeasca publicatiile online vor fi nevoiti sa plateasca o lira sterlina pe zi sau doua pe saptamana, avand acces la ambele publicatii, relateaza BBC.
Compania care patroneaza aceste publicatii, News International, a anuntat, prin seful executiv, Rebekah Brooks, ca este un "pas crucial" si ca se merge in directia transformarii stirilor intr-o afacere profitabila.
Ambele publicatii isi vor relansa site-urile in mai, accesul fiind gratuit pentru o scurta perioada, de proba, clientilor inregistrati.
In conditiile in care vanzarea ziarelor este in declin, este de inteles intitiativa. Numai ca pe Internet mare parte din stiri sunt disponibile gratuit, ceea ce face aceasta strategie riscanta.
James Harding, editor la The Times, este insa optimist, aducand ca exemplu schimbarile in ceea ce priveste descarcarea de muzica, ce se realizeaza contra cost in prezent.
"Suntem mandri de jurnalismul pe care il practicam si deloc rusinati sa afirmam ca credem ca are valoare", a mai spus el.
Publicatia 'The Times' si suplimentul 'Sunday Times' isi vor taxa cititorii de editie online incepand din luna iunie, a anuntat vineri News International.
Cei care vor dori sa citeasca publicatiile online vor fi nevoiti sa plateasca o lira sterlina pe zi sau doua pe saptamana, avand acces la ambele publicatii, relateaza BBC.
Compania care patroneaza aceste publicatii, News International, a anuntat, prin seful executiv, Rebekah Brooks, ca este un "pas crucial" si ca se merge in directia transformarii stirilor intr-o afacere profitabila.
Ambele publicatii isi vor relansa site-urile in mai, accesul fiind