Vanzarile de bauturi racoritoare din barurile din Marea Britanie le-au depasit, pentru prima data in istorie, pe cele de bauturi alcoolice, anul trecut, potrivit unui studiu al companiei de cercetare de piata Nielsen.
In vreme ce vanzarea bauturilor alcoolice din pub-urile britanice a scazut cu 5%, in 2009, au inceput sa aiba mai mare cautare bauturile racoritoare, iar vanzarea acestora a crescut cu 3%, pana la un total de 2,7 miliarde de euro, scrie Daily Mail.
Dupa 18 luni extrem de dificile, in care vanzatorii au inceput sa se adreseze in mod deosebit familiilor si femeilor, veniturile obtinute din vanzarea bauturilor racoritoare au inceput sa creasca.
De asemenea, Pepsi a reusit sa depaseasca ca vanzari compania rivala Coca-Cola, in Marea Britanie, pentur prima data, inregistrand o crestere de 10% a vanzarilor, pana la 535 de milioane de euro.
Vanzarile de bauturi racoritoare din barurile din Marea Britanie le-au depasit, pentru prima data in istorie, pe cele de bauturi alcoolice, anul trecut, potrivit unui studiu al companiei de cercetare de piata Nielsen.
In vreme ce vanzarea bauturilor alcoolice din pub-urile britanice a scazut cu 5%, in 2009, au inceput sa aiba mai mare cautare bauturile racoritoare, iar vanzarea acestora a crescut cu 3%, pana la un total de 2,7 miliarde de euro, scrie Daily Mail.
Dupa 18 luni extrem de dificile, in care vanzatorii au inceput sa se adreseze in mod deosebit familiilor si femeilor, veniturile obtinute din vanzarea bauturilor racoritoare au inceput sa creasca.
De asemenea, Pepsi a reusit sa depaseasca ca vanzari compania rivala Coca-Cola, in Marea Britanie, pentur prima data, inregistrand o crestere de 10% a vanzarilor, pana la 535 de milioane de euro.