Televiziunea pentru copii Nickelodeon s-a lansat, din aprilie, în grila digitală - pachetele Medium şi Large - a companiei de comunicaţii prin cablu UPC România.
Nickelodeon difuzează seriale pentru copiii între 2 şi 14 ani,printre care "The Penguins of Madagascar", "iCarly", "TrueJackson", "Victorious", "SpongeBob SquarePants" şi "Dora theExplorer".
Programul Nickelodeon este disponibil în varianta audio în limbaromână, iar site-ul www.nickelodeontv.ro pune ladispoziţia utilizatorilor servicii suplimentare în limba română,precum: orarul programului, promo-uri şi materiale dedescărcat.
Pe platforma digitală a UPC în România se distribuie în prezentşase canale TV pentru copii, oferta extinzându-se prin lansareaNickelodeon. Potrivit UPC, media box-ul digital asigură un mediu TVsigur, prin clasificarea programelor TV în funcţie de vârstacopiilor.
Canalul Nickelodeon este adus în România de MTV NetworksInternational, divizie a Viacom Inc. şi a fost introdus în grila deprograme în urma solicitării clienţilor UPC. "Urmărim constantsolicitările pe care le primim de la clienţi în centrele noastre derelaţii cu clienţii şi în Call Center, astfel încât grila deprograme pe care o propunem clienţilor să fie în pas cu schimbărilede pe piaţa TV din România şi cu preferinţele clienţilor noştri", adeclarat Silvia Tomaschek, Video Product Manager UPC România.
Lansarea pe UPC Digital TV vine la circa şase luni după ce KingaCzuczor, Head of Affiliate Sales and Marketing, MTV NetworksInternational, a anunţat, în 11 noiembrie 2009, la Convenţia deComunicaţii prin Cablu, că MTV Networks va localiza, din 2010,postul de televiziune pentru copii Nickelodeon, care până anultrecut a difuzat program doar în limba engleză. Atunci, KingaCzuczor a precizat că, din 2010, postul Nickelodeon va difuzatprograme zilnic, 24 de ore din 24.
Nickelodeon face parte din port