Lansarea tabletei iPad a avut totuşi efectul scontat de Apple: în prima zi de la lansare a vândut 300.000 de unităţi, ceea ce înseamnă că a fost vorba despre un succes chiar mai mare decât cel înregistrat de iPhone, care a fost cumpărat în prima zi de „numai" 270.000 de entuziaşti. Acestea ar fi cifrele oficiale, însă analiştii americani estimează că Apple ar fi vândut aproape 700.000 de iPad-uri. Ei adaugă că ar fi fost mai mulţi doritori dacă Apple nu ar fi ales să livreze deocamdată doar varianta cu posibilitate de conectare la internet prin Wi-Fi, versiunea, care va încorpora şi spaţiu pentru un SIM de date 3G, urmând să sosească pe piaţă puţin mai târziu, la sfârşitul acestei luni. Mai mult, din cele comunicate de Apple, fanii s-au năpustit şi asupra App Store - care a fost ali-mentat cu 1.000 de aplicaţii noi - şi au descărcat în aceeaşi zi peste un milion de aplicaţii şi 250.000 de cărţi în format electronic. Şi atunci, cum sună o primă impresie exprimată? „Îi mulţumesc companiei Apple pentru acest minunat nou device... Jocurile sunt tot ceea ce am sperat de la un iPad... Câteva dintre jocurile mele favorite, cum ar fi N.O.V.A. şi Zen Bound, se mişcă, de departe, mai bine. Iar ca e-reader îmi place mult mai mult decât Kindle-ul meu", spune Jeff din Salt Lake City.
Ecranul face toată diferenţa
În mod clar, ceea ce impresionează de la prima vedere este display-ul: „Apple chiar nu a glumit când a spus că ecranul iPad-ului va fi minunat! Nu este vorba doar despre un «extra screen» care le-a permis dezvoltatorilor să creeze apli-caţii mai uşor de utilizat, dar are şi culori senzaţionale, iar unghiul de vizualizare este de aproape 180 de grade", a comentat ReadWriteWeb. „La sfârşitul primei zile de cumpărături, a fost clar pentru toată lumea că dimensiunea ecranului face toată diferenţa în comparaţie cu un iPod Touch, primul dispozitiv care a impresio