Un băimărean de 41 de ani, care face design de 12 ani, a câştigat competiţia organizată de Spitalul Judeţean Maramureş. Mirel Caiţa a câştigat 300 de euro pentru creaţia lui, care a fost aleasă din rândul celor 28 de proiecte înscrise în concurs.
Mirel Caiţa, un designer în vârstă de 41 de ani, a fost declarat marele câştigător al competiţiei organizate de Spitalul Judeţean de Urgenţă „Dr. Constantin Opriş". El s-a înscris în concurs al 26-lea şi a reuşit să obţină 60% din voturile exprimate de angajaţii spitalului. Băimăreanul spune că, de-a lungul anilor, mai creat logo-uri pentru companii, firme de imobiliare şi farmacii. „N-aş putea să spun cât a fost inspiraţie şi cât a fost documentare pentru acest proiect. Mă bucur că am câştigat, e mai mare satisfacţia decât premiul", a spus Mirel Caiţa, care va primi mâine, la prrezentarea oficială a logo-ului, 300 de euro.
Strategie de imagine
Ideea de a crea o siglă a spitalului i-a aparţinut managerului Călin Pop, care a lansat împreună cu Clubul Tinerilor Comunicatori (CTC) o provocare pentru toţi amatorii de desen. „La toate spitalele din străinătate unde am lucrat exista un logo. Pentru că spitalul băimărean este cel mai mare din Maramureş,, trebuia să avem şi noi aşa ceva", a explicat Călin Pop. „Acesta este doar începutul, pentru că mai avem foarte mult de lucru la imaginea spitalului", a continuat acesta. „În primul rând trebuia să începem cu această identitate şi apoi vom continua cu pagina web a spitalului, care trebuie îmbunătăţită", a explicat Călin Herţeg, preşedintele CTC. Logo-ul va fi amplasat la intrarea în spital, va fi utilizat ca antet la corespondenţă, iar pe viitor va fi imprimat şi pe uniformele angajaţilor.
Finală cu cinci propuneri
Concursul pentru crearea logo-ului a fost lansat în urmă cu o lună şi la el s-au înscris 28 de proiecte din întrega ţa