Printre simptomele crizei în spaţiul virtual românesc se numără şi apariţia unor portaluri specializate pe lichidări de stocuri sau pe vânzare de marfă en-gros, de la o sumedenie de firme. Unul dintre aceste site-uri este şi stocuri.com, care activează sub promiţătorul slogan „noi vă vindem marfa”.
Foarte spectaculoase şi numeroase pe portalul cu pricina sunt anunţurile referitoare la unele dintre cele mai vechi îndeletniciri româneşti post-decembriste, apărute odată cu buticurile, chioşcurile cu tec-uri, snack-bar-urile, consignaţiile şi bişniţa de la turci : comerţul cu haine second-hand. În acest sens, unele dintre oferte depăşesc orice aşteptări legate de preţ sau sau cantitate. Unul dintre întreprinzători dă calificative de supermarket mărfii sale – „numai calitatea I şi Extra special pentru magazine”, specificând că „în marfă se găsesc multe haine noi, cu etichetă”. „Ţoale sortate după sezon – primăvară - vară la un preţ atractiv de 1,2 euro/ kg”, menţionează un alt angrosist de boarfe. Hainele nesortate sunt chiar mai ieftine precizându-se că preţurile „colecţiei originale” (adică, hainele luate în saci de gunoi de pe stradă din Germania, sunt „între 0,7 eur/kg şi 0,5 eur/kg.” Faţă de Germania, consideră un alt comerciant, hainele sale, de Danemarca, au avantajul că „sunt de calitate şi în trend cu moda”. Unul dintre afacerişti indică faptul că lucrează mână în mână cu reprezentanţi ai Crucii Roşii din Germania, care par să aibă scopul de a colecta haine pentru „defavorizaţii” cu afaceri de profil din România. „Calitate super, obţinută din colectare directă de la Crucea Roşie din Germania. Hainele sunt nesortate şi ambalate în saci jumbo sigilaţi. Cantitate nelimitată. Certificat de dezinsecţie”, se laudă întreprinzătorul. La vânzări care merg de la un camion de haine în sus, alţii devin flexibili. „La achiziţionarea a peste o tonă preţul poate deveni ne