Puma renunta la cutiile de pantofi clasice, facute din carton, in favoarea noii "pungute inteligente" (Clever Little Bag), economisind astfel hartie, curent electric, motorina si apa.
Compania va folosi cu 65% mai putina hartie pentru fabricarea noilor ambalaje, reusind astfel sa economiseasca in fiecare an 8.500 de tone de hartie, 500.000 de litri de motorina, 5,5 milioane de kilowati-ora si un milion de litri de apa, scrie The Telegraph.
Reprezentantii companiei spun ca elaborarea conceptului a durat aproape doi ani, in care au fost analizate peste 2.000 de idei si au fost create 40 de prototipuri. Varianta finala ii apartine designerului Yves Behar.
Prezervativele ecologice: "Acoperiti cu atentie, salvati ursul polar"
"Cutiile sunt peste tot, au aparut inainte de inventarea rotii. Vietile noastre sunt pline de cutii, traim in cutii. O buna bucata de vreme cutiile ne-au facut viata mai usoara, dar la un moment dat cutiile au devenit o problema", este mesajul campaniei de promovare a noului ambalaj.
Folosirea noilor ambalaje va genera costuri neutre, pe termen lung, spune Jochen Zeitz, directorul executiv al Puma, precizand totusi ca la inceput costurile vor fi mai mari, pentru ca noile materiale ecologice continua sa fie mai scumpe decat cele traditionale.
Puma renunta la cutiile de pantofi clasice, facute din carton, in favoarea noii "pungute inteligente" (Clever Little Bag), economisind astfel hartie, curent electric, motorina si apa.
Compania va folosi cu 65% mai putina hartie pentru fabricarea noilor ambalaje, reusind astfel sa economiseasca in fiecare an 8.500 de tone de hartie, 500.000 de litri de motorina, 5,5 milioane de kilowati-ora si un milion de litri de apa, scrie The Telegraph.
Reprezentantii companiei spun ca elaborarea conceptului a dura