Târgul Internaţional de Vinuri „GoodWine” organizat de Proactive Business Communication îşi va desfăşura prima ediţie de la Braşov în perioada 11-13 iunie la International Trade Center. La aceasta vor participa producători, distribuitori şi importatori de vinuri premium din România şi din străinătate.
Angelica Iva, director general Proactive Business Communication, a declarat că „după o evaluare atentă, am ales Braşovul ca locaţie pentru Salonul de Vinuri GoodWine, datorită concentraţiei mari de restaurante, hoteluri şi pensiuni de trei şi patru stele cu propriile restaurante, ce deservesc zona turistică montană din Poiana Braşov, Bran-Moeciu, Valea Prahovei”.
Târgul se adresează segmentului Horeca şi publicului pasionat de vin, oferind oportunitatea vizitatorilor de a degusta vinuri lansate în premieră în această primăvară la Bucureşti, precum şi de a asista la show-uri gastronomice în cadrul evenimentului. Vinurile prezentate la GoodWine provin din România, Franţa, Italia, Bulgaria, Republica Moldova, Argentina.
Potrivit MAPDR, România face parte din cei mai mari 15 producători de vin la nivel mondial, ocupând, totodată, locul şapte în Europa, după ţări precum Franţa, Germania sau Portugalia.
În ţara noastră sunt cultivate 186.900 de hectare de vie, anual fiind produşi 5,5 - 6 milioane de hectolitri de vin. Totuşi, consumul de vin este unul redus, acesta variind între 23,4 - 24 litri pe cap de locuitor, comparativ cu Uniunea Europeană, unde cantitatea este de până la 50 de litri de vin. Târgul Internaţional de Vinuri „GoodWine” organizat de Proactive Business Communication îşi va desfăşura prima ediţie de la Braşov în perioada 11-13 iunie la International Trade Center. La aceasta vor participa producători, distribuitori şi importatori de vinuri premium din România şi din străinătate.
Angelica Iva, director general Proactive Business Co