Google a raportat un profit mai mic decat estimarile anlistilor, in primul trimestru al acestui an, pe fondul cresterii cheltuielilor pentru a intra pe noi piete si mentinerea pe pozitia de lider in publicitatea online.
Chiar si asa, profitul net a crescut cu 37 la suta, la 1,96 miliarde dolari sau 6,06 dolari pe actiune, de la 1,42 miliarde dolari sau 4,49 dolari pe actiune, cat s-a inregistrat in perioada similara a anului 2009.
Numarul de click-uri platite a crescut cu aproximativ 15 la suta fata de acelasi trimestru din 2009 si cu aproximativ 5 la suta fata de trimestrul anterior, potrivit Bloomberg
Costul pe click a urcat cu aproximativ 7 la suta fata de aceeasi perioada a anului trecut, desi a scazut cu 4% fata de trimestrul al patrulea.
"Este foarte clar ca economia digitala continua sa creasca rapid si ca Google, utilizatorii nostri si agentii de publicitate continua sa beneficieze de aceasta tendinta profunda si pozitiva", a declarat Patrick Pichette, chief financial officer la Google.
Google a raportat un profit mai mic decat estimarile anlistilor, in primul trimestru al acestui an, pe fondul cresterii cheltuielilor pentru a intra pe noi piete si mentinerea pe pozitia de lider in publicitatea online.
Chiar si asa, profitul net a crescut cu 37 la suta, la 1,96 miliarde dolari sau 6,06 dolari pe actiune, de la 1,42 miliarde dolari sau 4,49 dolari pe actiune, cat s-a inregistrat in perioada similara a anului 2009.
Numarul de click-uri platite a crescut cu aproximativ 15 la suta fata de acelasi trimestru din 2009 si cu aproximativ 5 la suta fata de trimestrul anterior, potrivit Bloomberg
Costul pe click a urcat cu aproximativ 7 la suta fata de aceeasi perioada a anului trecut, desi a scazut cu 4% fata de trimestrul al patrulea.
"Este foarte clar ca