Probabil pentru că ţine foarte mult la aspectul rustic, arhaic al unor străzi de pământ şi piatră din municipiu, Primăria Timişoara intenţionează achiziţionarea unor servicii de reparaţii pe termen lung, pentru ele punând la bătaie peste zece milioane de lei. În paralel, se intenţionează şi achiziţionarea de servicii de dirigenţie de şantier pentru aceleaşi reparaţii de străzi de pământ, pe un contract de patru ani, semn că şansele de asfaltare a respectivelor artere sunt minime. Fără să fie prea impresionaţi de aceste investiţii, reprezentanţii taximetriştilor timişoreni, care străbat non-stop străzile oraşului, spun că starea infrastructurii rutiere municipale e de la an la an tot mai dezastruoasă.
Contracte pe termen lung
Deşi există bani pentru investiţii destul de controversate, cum ar fi studii de fezabilitate pentru proiecte fanteziste sau sponsorizări de echipe de fotbal, Municipalitatea timişoreană nu pare să aibă resursele necesare pentru a asfalta măcar o parte dintre străzile de pământ şi piatră din Timişoara.
Aşa se face că se preferă soluţia menţinerii lor în aceeaşi stare, cu efectuarea unor reparaţii periodice. Astfel, în urmă cu câteva zile, Primăria Timişoara a anunţat intenţia de a achiziţiona lucrări de întreţinere şi reparare de străzi de pământ şi piatră spartă în Timişoara, în valoare de aproximativ zece milioane de lei. Suprafaţa care se intenţionează a fi reparată pentru această sumă este descrisă foarte “precis” în anunţul de achiziţie : “minim 40.000 de metri pătraţi si maxim 400.000 de metri pătraţi”, cu asemenea formulări fiind clar de ce anul trecut Primăria Timişoara a atins performanţa de a ajunge pe locul 12 în topul naţional al autorităţilor cu cele mai multe proceduri de achiziţie publică contestate – 35 în total.
În paralel, săptămâna trecută Primăria Timişoara a