Aproape 2,5 milioane de euro este decisă Municipalitatea timişoreană să aloce întreţinerii şi reparării de străzi de pământ din urbe şi serviciilor de dirigenţie de şantier, aferente contractului. Câte străzi de pământ vor fi peticite din cei aproape 2,5 milioane de euro şi în ce vor consta întreţinerea şi repararea sunt detalii în care Primăria nu se pierde. La fel cum nu precizează nici alte detalii de interes public : de exemplu, cât la sută din procentul străzilor de pământ din Timişoara îl reprezintă cele câteva străzi ce vor intra în reparaţii şi nici de ce nu se renunţă la acele uliţele de pământ în favoarea unor străzi asfaltate.
Aceasta nu este prima propunere care implică bani publici şi care ar necesita explicaţii suplimentare ulterioare din partea Primăriei Timişoara şi care, ulterior, pentru mai multă transparenţă, ar trebui să suscite şi interesul Curţii de Conturi.
În vara anului trecut, Municipalitatea a ieşit în lumina reflectoarelor şi în atenţia timişorenilor electori, prin vocea unuia dintre viceprimari, Sorin Grindeanu, încercând să-şi dovedească atenţia şi aplecarea spre aceeaşi problemă stringentă în Timişoara, starea drumurilor şi a lucrărilor interminabile de reparaţii. Cum? Nu prin verificarea contractelor şi a termenelor de realizare a contractelor şi, eventual, prin sancţiuni sau chiar prin rezilierea contractelor, acolo unde ar fi fost identificate probleme, ceea ce nu ar fi impus nicio cheltuială suplimentară. Soluţia pentru care s-a optat a fost montarea de camere video în zonele unde Primăria are contractate lucrări de reparaţii la drumuri (o investiţie despre care domnul Grindeanu dădea asigurări că nu costă mult, fără însă să înainteze vreo cifră), pentru a responsabiliza, în locul firmelor contractante, muncitori chiulangii şi şefi de şantier dezinteresaţi… Camerele au fost montate, d