După ce a impus marca Logan în ţări dezvoltate cum ar fi Germania sau Franţa, Renault depune armele chiar într-una din zonele unde se aştepta să aibă vânzări-record. Francezii s-au retras din grupul care producea Renault Logan în India, lăsând toate acţiunile par-te-nerului local, Mahindra& Mahindra. Potrivit portalului boursorama.com, automobilul gândit la Piteşti va fi produs până la finele anului sub marca Renault, urmând ca, după o perioadă de tranziţie de 18 luni, el să preia numele şi sigla unuia dintre membrii gigantului indian Mahindra.
„Ambele părţi sunt de acord ca Mahindra&Mahindra să preia toate operaţiunile grupului. Renault rămâne interesat de India şi va furniza în continuare piese şi subansambluri pentru producţia Logan", arată un comunicat al Renault. Compania a inaugurat anul trecut o fabrică de 990 milioane euro în India, în care nu va mai produce Logan.
Marca Renault Logan a avut încă de la debutul ei pe piaţa indiană probleme serioase cu vânzările. Principalele cauze, notează portalul local dnaindia.com, sunt micile probleme de design (cum ar fi aşezarea manetei de pornire a ştergătoarelor în partea stângă) şi preţul destul de ridicat pentru nivelul veniturilor din India. Modelul Logan a fost întâmpinat cu entuziasm la lansarea din 2007, însă vânzările au scăzut ulterior, după ce autorităţile indiene au impus o taxă de 22% din preţul de fabrică din cauza lungimii de peste patru metri a autovehiculului. Maşina a devenit, astfel, prea scumpă pentru segmentul de clienţi vizat. Un Logan dotat cu motorul pe benzină de 1,6 litri costă în India cel puţin 7.800 euro, în timp ce preţul variantei diesel pleacă de la 11.100 euro, preţuri cu cel puţin 2.500 euro peste concurenţă. Toate concurentele principale ale Loganului în India, adică Maruti Swift Dzire (varianta locală a Suzuki Swift), Tata Indigo şi Ford Ikon, au lungimi mai mic