TomTouch, divizia interactivă a companiei CS Vision, lansează un nou suport media, ecranul interactiv, care va fi integrat atât în indoor, cât şi în outdoor, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Proiectele de imagine cu componentă interactivă creează un spectacol aparte în viaţa oraşului. Derulate pe terminale aflate în spaţiul public, de sine stătătoare, precum totem-urile, sau integrate în mobilierul refugiu al staţiilor de autobuz, acestea atrag şi stârnesc curiozitatea mai mult decât publicitatea convenţională. Pus în faţa unui joculeţ interactiv pe care îl poate rezolva în timp ce aşteaptă autobuzul, cetăţeanul va consuma şi publicitatea aferentă", declară Răzvan Bâgiu, unicul acţionar al companiei.
Bâgiu a subliniat că, prin parteneriatele cu marii jucători media, TomTouch va putea implementa publicitate interactivă în spaţii outdoor şi indoor, precum cele din staţiile de autobuz şi chiar metrou.
F. A. TomTouch, divizia interactivă a companiei CS Vision, lansează un nou suport media, ecranul interactiv, care va fi integrat atât în indoor, cât şi în outdoor, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Proiectele de imagine cu componentă interactivă creează un spectacol aparte în viaţa oraşului. Derulate pe terminale aflate în spaţiul public, de sine stătătoare, precum totem-urile, sau integrate în mobilierul refugiu al staţiilor de autobuz, acestea atrag şi stârnesc curiozitatea mai mult decât publicitatea convenţională. Pus în faţa unui joculeţ interactiv pe care îl poate rezolva în timp ce aşteaptă autobuzul, cetăţeanul va consuma şi publicitatea aferentă", declară Răzvan Bâgiu, unicul acţionar al companiei.
Bâgiu a subliniat că, prin parteneriatele cu marii jucători media, TomTouch va putea implementa publicitate interactivă în spaţii outdoor şi indoor, precum cele din staţiile de autobuz şi chiar metrou.
F. A.