"Dupa mai multe luni sunt inca in plin proces de acomodare la noua viata, la noile reguli si nu stiu cat va dura pana voi atinge acel nivel de "normalitate" pe care l-am avut in tara. Si pe care poate nu l-am apreciat. In ultimele luni am trecut prin experiente inedite, pentru care nu am fost deloc pregatita mental sau fizic. Expresia "niciodata sa nu spui niciodata" a capatat un alt inteles", spune Gabriela Bodea, ultimul roman avansat pe o functie regionala in cadrul gigantului american Pfizer, cel mai mare producator de medicamente din lume.
Bodea coordoneaza incepand cu luna noiembrie a anului trecut pe partea de marketing portofoliul de medicamente cardiovasculare (pentru inima) al producatorului Pfizer pe pietele emergente. Titulatura exacta este de cardiovascular therapy area team leader in emerging markets Europe, iar inainte de aceasta a fost in perioada aprilie 2009 - noiembrie 2009 director de marketing regional (regional marketing director emerging markets Europe). In Romania, Bodea a fost timp de sase ani director de marketing.
Cantitatea de informatii e impresionanta
"In Romania eram familiarizata cu specificul sistemului de sanatate, cu componentele sale si cand apareau noutati, experienta imi oferea suficiente informatii astfel incat sa pot lua decizii rapide si corecte, diminuand astfel nivelul de impredictibilitate", afirma ea. Cantitatea de informatie intr-o pozitie regionala este "impresionanta" si "extrem de dinamica". Managerul Pfizer este de parere ca acomodarea in alta tara presupune "rabdare, simtul umorului si o atitudine pozitiva".
Din aceasta pozitie ea spune ca impreuna cu echipa dezvolta strategii regionale pe care le integreaza in strategiile europene si mondiale, dar asigura si "suport strategic" echipelor de marketing din tari.
"Stabilim si monitorizam parametrii specifici de performanta ai produselor, i