Daniel Mitulescu, managerul firmei Strada Film, producătorul peliculei „Eu când vreau să fluier, fluier“ în regia lui Florin Şerban, a învăţat o lecţie importantă: orice film are nevoie de o promovare agresivă.
Primul pas a fost semnarea unui contract cu un agent internaţional, Celluloid Dreams care a încheiat contracte cu distribuitori din Suedia, Spania, Belgia, Olanda, Luxemburg, Columbia şi Israel. Ofertele au venit şi din ţări ca Japonia, Statele Unite, Franţa şi Marea Britanie. În general, comisionul unui astfel de agent de vânzări poate ajunge şi până la 35% din încasări, iar cheltuielile sale cu marketingul la nivel international pot ajunge si pana la 200.000 de euro. Mitulescu speră că pelicula va strânge peste două milioane de spectatori în cinematografele străine şi 50.000 în România. La un calcul simplu, încasările totale pot ajunge la 10 milioane de euro.
Cel de-al doilea pas a fost promovarea publicitară în România şi Republica Moldova de către Metropolis Film, firmă condusă de Mitulescu. Metropolis a reuşit să obţină spaţiu de reclamă la TVR şi Realitatea TV. Apoi, în mixul de media au intrat şi paginile unor site-uri şi panouri outdoor în principalele oraşe ale ţării. Saatchi&Saatchi a fost agenţia de publicitate care a ajutat Strada Film în promovarea filmului, iar McCann Erickson cea care a ajutat la finanţarea producţiei prin taxa de cinema. Ursul de Argint a fost pentru casa de distributie doar un motor pe care trebuie să-l alimenteze cu benzină. Clienţi de publicitate precum Ursus, L’Oreal şi Vodafone au devenit sponsori care au ajutat filmul în promovarea de dinainte şi după lansarea din 26 martie. Mai mult, trupa La Familia a compus o melodie inspirata din „Eu când vreau… “, iar Trenta Pizza va vinde o pizza care va purta numele producţiei.