Dupa trei ani de la lansare in care compania a inregistrat pierderi, site-ul romanesc de video sharing Trilulilu vrea ca in 2010 sa ajunga pe profit, insa echipa de 13 angajati are foarte mult de lucru pentru a atinge acest target, afirma Sergiu Biris, directorul general al Trilulilu.
“Avem foarte mult de munca pentru a obtine profit in 2010. Anul trecut a fost unul foarte greu, mai ales in privinta cashului pentru ca banii intrau foarte greu. Anul acesta lumea s-a mai obisnuit cu criza si incepe sa isi faca din nou planuri. Se simte o revenire si sunt planuri pentru proiecte mai mari care anul trecut nu erau. In 2009, noi am simtit din plin criza si din cauza intrarii in insolventa a celor de la Boom, regia de vanzari de publicitate cu care lucram noi. Si am ramas cu sume mari neincasate si la fel s-a intamplat cu foarte multe alte site-uri”, a afirmat, pentru Wall-Street, Sergiu Biris, directorul general si fondatorul site-ului Trilulilu, cunoscut si sub numele de YouTube-ul romanesc.
Site-ul a avut in 2008 afaceri de 260.000 de euro si pierderi de aproximativ 120.000 de euro, potrivit Ministerului de Finante.
Trilulilu este pe locul al doilea in Studiul de Audienta si Trafic pe Internet (SATI), cu trei milioane de utilizatori unici in martie 2010, dupa reteaua de socializare Hi5, cu 4,6 milioane de clienti unici.
Cu toate ca afirma ca piata de publicitate online este intr-o situatie mai buna fata de nivelul de la inceputul lui 2009, antreprenorul adauga ca va avea foarte mult de lucru anul acesta pentru a obtine profit si a-si atinge astfel targetul.
Investitiile in publicitatea online au scazut anul trecut la 13 milioane de euro, fata de 16 milioane de euro in 2008, conform unor estimari ale agentiei Initiative Media, insa Biris spune ca nu stie daca o eventuala crestere a veniturilor in domeniu anul trecut ar fi dus si la obtiner