Tensiunile dintre Fernando Alonso şi Felipe Massa sunt din ce în ce mai evidente, deşi ambii, împreună cu echipa Ferrari, neagă acest lucru după incidentul petrecut în Marele Premiu al Chinei. Numele lui Alonso apare din nou în mijlocul unui conflict după o cariera ce i-a fost brăzdată de multiple controverse.
Toată săptămâna trecută, reprezentanţii scuderiei Ferrari au încercat să învelească într-un frumos ambalaj un incident aparent banal, petrecut pe o intrare la boxe, în Marele Premiu al Chinei. Atunci, spaniolul Fernando Alonso l-a depăşit cu o manevră riscantă pe coechipierul său Felipe Massa, scoţându-l cu două roţi pe iarbă.
Trecând peste indecizia celor de la Ferrari, care şi-au chemat ambii piloţi în acelaşi timp la boxe, manevra spaniolului a fost judecată drept un evident argument forte, într-un conflict mocnit, pe genul „cine-i şeful?".
Declaraţiile de „prietenie" ale celor doi piloţi şi aruncarea pisicii în curtea presei, care ar fi răstălmăcit atât incidentul, cât şi vorbele lor, precum şi cuvintele liniştitoare ale mai-marilor de la Ferrari au avut rolul de a calma atmosfera. Dar istoria, în special cea a lui Alonso, al cărui nume a apărut deseori în mijlocul unor controverse, nu susţine deloc punctul de vedere al scuderiei.
Massa l-a acuzat pe Alonso
Ferrari a încercat să ofere imaginea unei echipe strâns unite încă de la tradiţionala sesiune de schi de la Madonna di Campiglio, acolo unde Massa şi Alonso au pozat de gât, amândoi numai un zâmbet. Însă Massa a declarat în mai multe rânduri, uneori mai voalat, alteori mai direct, că îl consideră pe Alonso vinovat pentru că a ratat titlul în 2008. Atunci, brazilianul a pierdut la doar un punct în faţa lui Lewis Hamilton, însă situţia ar fi putut fi cu totul alta dacă nu ar fi existat deja celebra cursă de la Singapore.
Massa era lider în momentul accidentului produs del