Romania este o tara pitoreasca. Primitiva inca in suficient de multe zone, medievala in majoritatea asezarilor omenesti si haotica in cele aproape toate orasele mari ale tarii.
Cu zone unde inca nu a ajuns curentul electric, apa sau canalizarea, Romania atrage prin primitivismul pe care il ofera in cel mai autentic mod. Multi dintre strainii care nimeresc aici, din greseala sau intentionat, revin doar daca au gusturi ciudate pentru epoca bronzului a omenirii, unde instinctele primitive se combina perfect cu viata fara de lege.
Pe aceste plaiuri, strabatute de-a lungul si de-a latul de peste 700.000 de carute inregistrate oficial, adaptate perfect unei zone unde singura infrastructura functionala este mecanismul spagii si al coruptiei, Guvernul, care momentan ar trebui sa aiba ca unica preocupare lupta cu criza economica, s-a gandit sa elaboreze epoca revolutiei masinii electrice.
Pentru implinirea acestui vis, nimic nu ii sta in cale lui Boc IV - acesta anunta victorios deja construirea unei "noi infrastructuri". Ca si cum am fi avut vreodata una care acum a devenit deja veche.
Pentru a nu ne imagina ca planul Guvernului va ramane o regretabila declaratie de intentie, dar atat si nimic mai mult, Boc a anuntat ca a si fost infiintata o comisie interministeriala creata special pentru a pune pe roate masina electrica la nivel national. Seful comisiei, Dan Lazar, recunoaste ca "nu are nicio viziune" in domeniu, insa se declara fericit ca are posibilitatea de "a lucra la asta acum".
Cum se va face trecerea de la carute, carucioare, sarete si masinile Dacia vechi de peste 20 de ani, care inca populeaza din plin provincia, nu s-a gandit nimeni deocamdata. Important este insa sa visam. Cu cat criza este mai grea si mai apasatoare pentru noi, cu atat visarea, iluzionarea si prostirea guvernantilor este mai dulce si m