PR-ul Universităţii Oradea, fostă jurnalistă TV, crede că, privit din interiorul instituţiei, purtătorul de cuvânt este un reporter. De mai bine de doi ani, Olimpia Popoviciu se ocupă de imaginea Universităţii din Oradea.
A preluat funcţia de purtător de cuvânt într-un moment dificil prin care trecea instituţia academică orădeană, însă şi-a propus să facă tot ce i-a stat în putinţă să depăşească acest moment şi să promoveze o imagine nouă, mai proaspătă a Universităţii. A ajutat-o şi experienţa pe care a dobândit-o în timpul în care a lucrat ca jurnalist.
„Am început în presa scrisă în anul 2000, iar din 2001 mi-am continuat activitatea în jurnalismul de televiziune. Oportunitatea de a lucra cu oamenii, de a fi mereu în prima linie în obţinerea de informaţii, prilejul de a oferi publicului ştiri şi noutăţi sunt privilegii pe care nu poţi să nu le abordezi cu multă seriozitate, pasiune şi responsabilitate. După şapte ani de presă mi-am spus: «E cazul să încerci şi altceva!» În noiembrie 2007, mi s-a ivit ocazia de a coordona activitatea de relaţii cu presa din cadrul Universităţii din Oradea, o provocare pe care, azi, nu o regret”, spune Olimpia Popoviciu.
Purtătorul de cuvânt al Universităţii crede că în orice domeniu de activitate nevoia de a dovedi profesionalismul devine obligatorie. „După părerea mea, ca să te remarci, este nevoie cinci lucruri esenţiale: şansă, cunoştinţe teoretice şi abilităţi practice, dăruire, seriozitate şi responsabilitate. Cât despre sacrificii, lucrurile şi rezultatele valoroase se obţin în timp cu trudă”, recunoaşte Olimpia Popoviciu.
Viaţa şi cariera, un cocktail
Olimpia s-a întors în timp amintindu-şi că în copilărie era pasionată de dans. „În şcoala primară am făcut parte din formaţia de dans a şcolii şi participam la diverse competiţii. Îmi amintesc că eram nemulţumită de ce într-un orăşel ca