Doi tineri din Marea Britanie au castigat, fara sa aiba habar, o loterie organizata de un celebru lant de magazine fast-food. Dupa ce au cumparat cheesburgeri si cartofi prajiti au gasit in pachet un autocolant pe care scria "Mayfair".
Fara sa stie ca acest cuvant insemna ca au castigat concursul organizat de firma respectiva, ei au lipit autocolantul de volanul masinii personale. Ba mai mult decat atat, cateva zile mai tarziu cei doi tineri, Richard si Chloe, au decis sa spele masina, ocazie cu care au curatat...inclusiv volanul.
Conform publicatiei The Sun , ei si-au dat seama abia dupa doua saptamani ca au fost posesorii unei averi. Mai exact, atunci cand Richard s-a dus din nou la fast-food si a primit, din nou, in pachetul cu mancare un sticker. Imediat, Chloe a cautat pe Internet si..i s-a facut rau. Autocolantul pe care ei il aruncasera, si pe care scria "Mayfair", aducea posesorului suma de 500.000 de lire sterline!
Richard a incercat sa isi aduca aminte unde a aruncat biletul respectiv, inclusiv cu ajutorul unor sedinte de hipnoza, insa...degeaba.
Conducerea companiei respective de fast-food a aflat de aceasta intamplare si a declarat ca intelege "drama" celor doi tineri, insa "fara biletul castigator nu ii poate ajuta."
Doi tineri din Marea Britanie au castigat, fara sa aiba habar, o loterie organizata de un celebru lant de magazine fast-food. Dupa ce au cumparat cheesburgeri si cartofi prajiti au gasit in pachet un autocolant pe care scria "Mayfair".
Fara sa stie ca acest cuvant insemna ca au castigat concursul organizat de firma respectiva, ei au lipit autocolantul de volanul masinii personale. Ba mai mult decat atat, cateva zile mai tarziu cei doi tineri, Richard si Chloe, au decis sa spele masina, ocazie cu care au curatat...inclusiv volanul.
Conform publicatiei