Site-ul de video sharing Trilulilu isi internalizeaza vanzarile de publicitate, renuntand la colaborarea cu regia F5 X-Media care a vandut spatiul publicitar de pe www.trilulilu.ro in ultimul an.
Fondatorul proiectului, Sergiu Biris, motiveaza decizia prin cresterea inregistrata in ultima perioada, ca echipa, trafic, continut si parteneriate, “Colaborarea pe care am avut-o cu F5 X-Media a fost extrem de buna, asa ca nu avem nimic sa le reprosam. Dimpotriva, a fost o placere sa lucram cu Dragos Stanca si echipa lui. Ne-au reprezentat foarte bine pe toata durata colaborarii“, a declarat Crocodilu’ Sef al Trilulilu.
Biris isi propune ca veniturile din publicitate ale site-ului sa creasca cu 25% anul acesta, insa nu dezvaluie cifra de vanzari din 2009. In 2008, potrivit site-ului Ministerului de Finante, Trilulilu a avut afaceri de 260.000 euro si pierderi de 120.000 euro. Fondatorul Trilulilu cauta drumul spre profit
“Pentru F5 X-Media vanzarea celui mai de succes proiect romanesc de video sharing a fost o provocare pe care am dus-o la capat cu succes. Ii multumesc lui Sergiu Biris si echipei sale pentru deschiderea pe care au avut-o in toate proiectele pe care le-am implementat impreuna si le doresc succes in noua etapa in care intra, prin aceasta decizie”, a adaugat Dragos Stanca, director F5.
In acest moment, Triluliu are doua birouri: unul in Cluj-Napoca si unul in Bucuresti, situat la Bucharest Hubb, locatie care gazduieste echipa de vanzari formata din Cornel Axin, Sorin Cristea si Catalin Dobre. Internalizarea totala a vanzarilor Trilulilu va avea loc la mijlocul lunii iunie cand inceteaza si contractul cu Beyond Media, regie care gestioneaza spatiul de pe prima pagina a site-ului www.trilulilu.ro .
Trilulilu este pe locul al doilea in Studiul de Audienta si Trafic pe Internet (SATI), cu trei milioane de utilizatori unici in martie