Altex si 23 Communication Ideas lanseaza o noua campanie de comunicare cu spoturi TV sub numele generic "Chibzuitu’". In regia lui Bogdan Naumovici, directorul de creatie al agentiei 23, spoturile exploateaza ideea de criza, aducand in prim plan "un om obisnuit" care reuseste sa-si satisfaca dorintele, chiar si in conditii economice dificile.
Campania va consta atat din spoturi corporate, de 30 de secunde, cat si din spoturi promotionale pentru fiecare categorie de produse Altex, potrivit unui comunicat al companiei.
Agentia 23 Communication Ideas a creat in trecut pentru Altex spoturi devenite celebre pentru replicile “Da’ halatu’, cat e halatu’?”, “Era tat-su, ma…” si “Madame Multimedia”.
Iata unul dintre spoturile Altex - seria Chibzuitu’ 2010
Detalii pe WebPR.ro Altex si 23 Communication Ideas lanseaza o noua campanie de comunicare cu spoturi TV sub numele generic "Chibzuitu’". In regia lui Bogdan Naumovici, directorul de creatie al agentiei 23, spoturile exploateaza ideea de criza, aducand in prim plan "un om obisnuit" care reuseste sa-si satisfaca dorintele, chiar si in conditii economice dificile.
Campania va consta atat din spoturi corporate, de 30 de secunde, cat si din spoturi promotionale pentru fiecare categorie de produse Altex, potrivit unui comunicat al companiei.
Agentia 23 Communication Ideas a creat in trecut pentru Altex spoturi devenite celebre pentru replicile “Da’ halatu’, cat e halatu’?”, “Era tat-su, ma…” si “Madame Multimedia”.
Iata unul dintre spoturile Altex - seria Chibzuitu’ 2010
Detalii pe WebPR.ro