Cotidianul Los Angeles Times scrie că "românii nu pot face filme proaste, este ilegal în ţara lor - sau cel puţin în ADN-ul lor", lăudând, totodată, cel mai nou lungmetraj al lui Radu Muntean, "Marţi, după Crăciun", ce a avut, ieri, premiera la Festivalul de la Cannes, în secţiunea Un Certain Regard. "În ultimii patru ani, cineaştii din mica ţară est-europeană au venit, în fiecare mai, pe Croazetă şi au eclipsat culturi ale cinematografiei mai mari, precum cea din Statele Unite ale Americii", scrie LA Times, trecând în revistă filmele româneşti care au făcut istorie la Cannes, "Moartea domnului Lăzărescu", de Cristi Puiu, "4 luni, 3 săptămâni şi 2 zile", de Cristian Mungiu, şi "Poliţist, adjectiv", de Corneliu Porumboiu.
Sursa: mediafax.ro Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va rugam activati JavaScript pentru a posta un comentariu
Cotidianul Los Angeles Times scrie că "românii nu pot face filme proaste, este ilegal în ţara lor - sau cel puţin în ADN-ul lor", lăudând, totodată, cel mai nou lungmetraj al lui Radu Muntean, "Marţi, după Crăciun", ce a avut, ieri, premiera la Festivalul de la Cannes, în secţiunea Un Certain Regard. "În ultimii patru ani, cineaştii din mica ţară est-europeană au venit, în fiecare mai, pe Croazetă şi au eclipsat culturi ale cinematografiei mai mari, precum cea din Statele Unite ale Americii", scrie LA Times, trecând în revistă filmele româneşti care au făcut istorie la Cannes, "Moartea domnului Lăzărescu", de Cristi Puiu, "4 luni, 3 săptămâni şi 2 zile", de Cristian Mungiu, şi "Poliţist, adjectiv", de Corneliu Porumboiu.
Sursa: mediafax.ro Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi