Sa faci un interviu cu Mihai Craiu nu e simplu, chiar daca-l cunosti. Este o vulpe. Stie sa evite intrebarile, chiar daca te tii scai de el sa-ti raspunda, iar pentru mine a fost o provocare cu atat mai mult, cu cat este unul dintre clientii mei care vireaza lunar o suma consistenta ca publicitate pentru firma sa Media Consulta. Mi-am asumat riscul criticii care a venit in avans si partial. Sper insa sa fi adus astfel pe piata informatii interesante despre viitorul si trecutul presei, moguli, relatii de afaceri, conflicte, bani si zvonuri, inclusiv cu tenta tabloida. La final, veti gasi si raspunsurile la intrebarile cititorilor.
Din interviu:
* Sustine ca nu a negociat nimic cu Patriciu privind o afacere. Si-ar dori, cu toate ca-l caracterizeaza ca pe un exponent al economiei de prada.
* Voiculescu are sa-i dea cateva milioane de euro, potrivit celor 12 litigii din instanta, iar Camelia e managerul care conduce un trust prin sms.
* Despre SOV: un rechin de bussines, iar in bazinul lui nu inoata pesti. Pana acum, Craiu a adus pentru Realitatea-Catavencu peste doua milioane de euro.
* Mihai Craiu estimeaza ca presa de publicitate va ramane de 40 de milioane de euro si in 2010.
“Nu mai avem timp sa punem manageri de presa oameni care abia acum invata”
Reporter Virtual: Ai afaceri cu Patriciu sau esti in negocieri?
Mihai Craiu: N-am nicio afacere cu Patriciu, dar mi-as dori sa am. Asta pentru ca, desi este un tip dificil, e un om cu idei surprinzatoare si nu neaparat numai in sens bun. Investitia lui in presa pana la acest moment s-a dovedit a fi un CSR (Corporate Social Responsability) pierzand cumulat pe mana lui Corneteanu vreo 50 de milioane de euro.
Daca ar avea un manager bun, care sa nu fie specialist in impachetat ciocolata, estimanad ca anul asta pierderile lui