Noul automobil de teren Dacia Duster ar putea fi vândut atât sub marca Renault, cât şi sub marca Nissan, cu condiţia ca cele două versiuni să nu ajungă să se concureze pe aceleaşi pieţe, informează cei de la autocar.co.uk.Duster, automobil care ar urma să se comercializeze pe piaţa britanică începând din 2012, la un preţ de cel puţin 11.000 de lire sterline, este programat să devină un produs Renault pe mai multe pieţe. Însă, o sursă din interiorul alianţei Renault-Niss
Noul automobil de teren Dacia Duster ar putea fi vândut atât sub marca Renault, cât şi sub marca Nissan, cu condiţia ca cele două versiuni să nu ajungă să se concureze pe aceleaşi pieţe, informează cei de la autocar.co.uk.
Duster, automobil care ar urma să se comercializeze pe piaţa britanică începând din 2012, la un preţ de cel puţin 11.000 de lire sterline, este programat să devină un produs Renault pe mai multe pieţe. Însă, o sursă din interiorul alianţei Renault-Nissan a confirmat pentru Autocar că, dacă situaţia o va impune, automobilul produs în România ar putea să poarte şi marca Nissan.
"Pe o piaţă în care Nissan este prezent, iar Renault nu, ar fi o posibilitate", a declarat sursa citată.
"Aceasta, cu condiţia să avem capacităţi de producţie libere", a adăugat sursa.
Cea mai evidentă regiune unde Nissan este prezent, iar Renault nu, este SUA, cea mai mare piaţă auto din lume. În plus, este posibil ca Duster să fie vândut sub marca Nissan şi în anumite regiuni din Africa, dacă importatorii Renault locali decid să nu-l comercializeze.
Grupul Dacia Renault a lansat, oficial, primul SUV al gamei Dacia în cadrul Salonului auto de la Geneva, desfăşurat la începutul lunii martie 2010.
Dacia Duster, al şaselea model al gamei producătorului româno-francez de automobile, costă între 10.500 de euro, pentru versiunea 4