Microbuzele Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi, care circula periodic intre Podu Ros si Baza 3, pentru suplimentarea traseului de tramvai numarul 5, vor fi prelungite pana la rondul din Tutora. Din cauza lucrarilor de modernizare a sinelor de tramvai din Podu de Piatra, traseul 5 a fost suspendat pentru aproximativ o luna, pana la finalizarea lucrarilor, fiind introduse in circulatie microbuze pentru curse speciale. Pentru a veni in sprijinul calatorilor, conducerea RATP Iasi a dispus prelungirea traseului mijloacelor de transport cu capacitate redusa. In alta ordine de idei, ieri, reprezentantii regiei de transport au primit vizita unor americani si a unor germani, sositi la Iasi pentru un schimb de experienta. Strainii au testat vagonul de epoca si s-au plimbat cu toate tipurile de tramvai care circula in oras, fiind condusi, ulterior, si in depourile RATP Iasi. "Impresia celor 20 de nemti si 30 de americani a fost una buna. Au fost inchiriate patru vagoane, cate unul din toate tipurile, si tramvaiul de epoca", a explicat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP Iasi.
Microbuzele Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi, care circula periodic intre Podu Ros si Baza 3, pentru suplimentarea traseului de tramvai numarul 5, vor fi prelungite pana la rondul din Tutora. Din cauza lucrarilor de modernizare a sinelor de tramvai din Podu de Piatra, traseul 5 a fost suspendat pentru aproximativ o luna, pana la finalizarea lucrarilor, fiind introduse in circulatie microbuze pentru curse speciale. Pentru a veni in sprijinul calatorilor, conducerea RATP Iasi a dispus prelungirea traseului mijloacelor de transport cu capacitate redusa. In alta ordine de idei, ieri, reprezentantii regiei de transport au primit vizita unor americani si a unor germani, sositi la Iasi pentru un schimb de experienta. Strainii au testat vagonul de epoca si s-au pl