Hitler s-a transformat din omul dur, al carui nume este spus atunci cand o persoana vrea sa specifice ca un cunoscut este tiran, intr-o persoana simpatica imbracata in roz. Cel putin asa s-a intamplat in Italia, cand o companie s-a folosit de imaginea lui Hitler pentru o campanie publicitara.
Astfel, postere gigant cu Hitler imbracat in roz si cu o inima pe brat, in loc de zvastica, au provocat discutii serioase in Italia, dupa ce au aparut prin tot orasul Palermo, anunta Telegraph.
Posterele au impanzit autobuzele din Palermo si sunt destinate tinerilor. Pe aceste postere apare scris "Change Style - Don't Follow Your Leader", adica "Schimba-ti stilul. Nu iti urma liderul".
Mai multi localnici au declarat ca aceasta campanie este jignitoare si cer ca afisele sa fie indepartate. Rosario Filoramo, consilier, spune ca aceasta campanie incalca drepturile cetatenilor si a protestat fata de primarul din Palermo.
Fabrizio Ferrandelli, un functionar italian, spune ca imaginea lui Hitler nu poate fi folosita ca un mesaj publicitar si ca amplasarea acestora in fata scolilor este rusinos.
Compania care a inceput campania spune ca aceste reactii sunt exegerate si ca ideea era ca tinerii sa nu urmeze multimea in materie de moda.
"L-am ridiculizat pe Hitler intr-un mod in care ii invita pe tineri sa isi creeze propriul stil si sa nu isi urmeze colegii", a declarat Daniele Manno, reprezentant al firmei.
Hitler s-a transformat din omul dur, al carui nume este spus atunci cand o persoana vrea sa specifice ca un cunoscut este tiran, intr-o persoana simpatica imbracata in roz. Cel putin asa s-a intamplat in Italia, cand o companie s-a folosit de imaginea lui Hitler pentru o campanie publicitara.
Astfel, postere gigant cu Hitler imbracat in roz si cu o inima pe brat, in loc de zvastica,