Un gadget este depasit de tehnologia imbunatatita a concurentei in doar cateva luni de la lansare si poate fi uitat la fel de repede, insa aceasta regula nu pare sa se aplice si in cazul Apple.
Lansat in urma cu trei ani, iPhone exista de o eternitate in lumea gadget-urilor, dar se vinde mai bine ca niciodata. Si asta desi alte smartphone-uri folosesc acum aceeasi tehnologie, iar unele dintre ele sunt chiar mai bune, remarca Associated Press.
Succesul de care se bucura iPhone arata de fapt ca Apple domina piata la capitolele imagine si simplitate, iar clientii obisnuiti sunt mai putin interesati de caracteristicile versiunii care urmeaza sa fie lansata in vara.
Standardele ridicate impuse de iPhone in ultimii ani au facut ca telefoanele sa aiba acum camere cu rezolutie mai mare decat a lui si care pot filma in high-definition. De asemenea, procesoarele unor telefoane precum Droid Incredible sunt mult mai rapide, iar tehnologia touchscreen mult mai eficienta din punct de vedere energetic o eclipseaza pe cea folosita de Apple.
Mai mult, competitia se lauda acum tocmai cu acele caracteristici care detasau candva iPhone-ul: designul slim si magazinul cu mii de aplicatii si jocuri.
Acelasi iPhone de trei ani
In China, unde Apple a inceput sa vanda iPhone in octombrie 2009, un distribuitor a declarat pentru Associated Press ca este uluit de ceea ce a reusit sa faca iPhone. "Apple vinde acelasi telefon de trei ani, iar vanzarile continua sa creasca. Nu-mi imaginez un telefon Nokia sau o alta marca sa reuseasca asa ceva", a explicat Deng Jinchun.
Fanii brandului sunt obsedati de imbunatatirile aduse noii versiuni, dar cea mai mare parte a cumparatorilor par sa caute doar aura "cool" care vine odata cu el. Cei mai multi se multumesc cu simplitatea iPhone-ului sau a aplicatiilor si spun ca il fo