Unul dintre elementele importante din campania inovatoare Pepsi fotbal 2010, ce îi încurajează pe tineri să îşi urmeze visul şi să se implice activ în problemele din jurul lor, este colaborarea cu EDUN LIVE, divizia de tricouri a organizaţiei EDUN. Organizaţia a fost înfiinţată de Bono, renumitul solist al trupei U2, împreună cu soţia sa, Ali Hewson, cu misiunea de a ajuta Africa să devină o sursă viabilă de producţie în domeniul modei, prin implicarea localnicilor în procesul de producţie.
În spiritul acestui parteneriat, EDUN LIVE a produs în exclusivitate pentru Pepsi o linie de tricouri realizate integral în Africa. Tricourile sunt 100% din bumbac organic şi sunt ţesute de localnici ai zonelor subdezvoltate ale Africii.
Tricourile EDUN LIVE au putut fi admirate de fanii fotbalului, fiind purtate de vedetele din cel mai recent spot Pepsi care rulează şi în România. Imprimate cu motive africane şi personalizate cu numele fotbaliştilor implicaţi în campania Pepsi Fotbal 2010 - Lionel Messi, Thierry Henry, Frank Lampard, Ricardo Kaká, Fernando Torres, Didier Drogba, Michael Ballack şi Andrei Arshavin - tricourile EDUN LIVE pun bazele unei mode alternative, fiind totodată o declaraţie de implicare socială în problemele continentului african. Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va rugam activati JavaScript pentru a posta un comentariu
Unul dintre elementele importante din campania inovatoare Pepsi fotbal 2010, ce îi încurajează pe tineri să îşi urmeze visul şi să se implice activ în problemele din jurul lor, este colaborarea cu EDUN LIVE, divizia de tricouri a organizaţiei EDUN. Organizaţia a fost înfiinţată de Bono, renumitul solist al trupe