Cand Bill Gates impreuna cu sotia sa, Melinda, au infiintat cea mai mare organizatie de caritate din America, "Bill and Melinda Gates", intentia lor era simpla: sa foloseasca profiturile pentru a imbunatati viata, educatia si sanatatea altora.
Fapta lor buna a avut o consecinta neasteptata. A ajutat ca oamenii sa aiba o alta perceptie fata de Microsoft. Acum, este privita ca fiind compania cea mai apreciata, informeaza Forbes.
Firma de consultanta Inspiration Blvd a chestionat 1.752 de consumatori. Li s-a cerut sa identifice companiile cele mai apreciate din America.
Scopul a fost de a stabili o corelatie intre companiile de succes si companiile care ii inspira pe consumatorii lor, spune Terry Barber, din cadrul Inspiration Blvd. Topul a dovedit ca pentru consumatori nu conteaza cat de mari sunt companiile.
Microsoft se afla pe primul loc in acest top. La inceput, fondatorul Microsoft, Bill Gates, era vazut ca o persoana care incearca sa scoata cat mai mult profit de pe urma companiei. Acum insa, oamenii spun ca acestuia ii pasa de cei din jur. Bill si Melinda Gates, alaturi de fundatia lor, au investit mult in proiecte pentru ca oamenii sa beneficieze de asistenta medicala, educatie si pentru a reduce saracia.
Consumatorii vad Google ca o companie care le inspira incredere, deoarece "reambaleaza" domeniul IT pentru beneficiul altora.
Apple este cunoscuta de americani drept o companie inovatoare, care foloseste imaginatia oamenilor care folosesc produsele sale. Apple este pe locul trei in topul celor mai apreciate companii.
Din cauza refuzului companiei de automobile de a accepta fonduri guvernamentale, unii consumatori vad acum Ford ca o companie admirabila, cinstita si de incredere.
In 2007, Walmart a schimbat abordarea sa f