Starcom si Avon Cosmetics, cel mai inovator brand din industria cosmeticelor, au lansat comedia intr-un singur act "E 13, ce noroc!" in regia lui Beatrice Rancea, parte dintr-un proiect original si ambitios care se adreseaza tuturor celor care sunt alaturi de Avon Romania de 13 ani.
„Avon inseamna iubire pentru frumos, pentru usi deschise pentru prima oara si chiar noroc pentru ca oferim atator oameni obisnuiti sansa de a se afirma, de a-si descoperi talente si de a capata incredere in sine. De aceea consideram ca Avon Romania aniverseaza anul acesta 13 ani norocosi. Si pentru ca vrem sa multumim tuturor celor care sunt alaturi de Avon de 13 ani, ne-am decis sa sarbatorim printr-un proiect original: o piesa de teatru prin intermediul careia oferim o oportunitate de traire si emotie, de bucurie si entuziasm pentru orice om obisnuit care a visat la un moment dat sa fie pe scena", a declarat Raluca Kisescu, Senior Manager Commercial Marketing Avon Cosmetics Avon Romania.
„Avon este un brand social, este mai mult decit o companie. Pentru a sarbatori cei 13 ani Avon Romania, era firesc sa venim cu o idee care sa fie aproape de oameni, care sa imbogateasca si sa entuziasmeze - acesta este spiritul Avon. In seara premierei, desi citisem scenariul de cel putin 5 ori, am ris cu lacrimi si am fost emotionata de personajele care intr-o luna, din oameni obisnuiti au devenit adevarati actori - chiar au reusit sa ridice sala in picioare la final! Cu acest proiect, Avon Romania inoveaza din nou in comunicare, fiind partener in demersul nostru de a da valoare brandurilor, de a le face utile, sociale. De data aceasta, am ales sa punem in scena o piesa de teatru cu 13 oameni obisnuiti, pentru ca de 13 ani Avon traieste in Romania o poveste de iubire si noroc", a declarat Corina Bernschutz, Innovation Director la Starcom.
Spectacolul "E 13, ce noroc!" est