În 2009, SC Telegraf Advertising SRL a avut o cifră de afaceri de 10 milioane de lei
În Monitorul Oficial 2294, partea a IV-a, din 26 mai a.c, a fost publicată, în conformitate cu prevederile Legii nr. 21/1990, situaţia financiară anuală a SC Telegraf Advertising SRL, pentru exerciţiul financiar 1.01.2009 - 31.12.2009. Actul arată că firma administrată de Sorin-Gabriel Strutinsky, partener de afaceri şi prieten al primarului Radu-Ştefan Mazăre, a avut, anul trecut, o cifră de afaceri de 10 milioane de lei, deloc rău pentru un an de criză.
Dar, cum să nu-i meargă bine Telegrafului, din moment ce mulţi bani publici au curs, de-a lungul timpului, înspre conturile sale. Atât Primăria condusă de Radu Mazăre, cât şi instituţiile din subordinea sa, cum ar fi Serviciul Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local sau SC Confort Urban SRL, au încheiat contracte de publicitate cu SC Telegraf Advertising, acest fapt atrăgând şi atenţia autorităţilor. Din aceeaşi „familie" cu SOTI Cable Neptun, Telegraful a făcut, în unele cazuri, schimb de contracte cu firma care deţine TV Neptun. Că doar, banii publici sunt buni pentru oricare dintre afacerile lui Strutinsky, iar afacerile prosperă chiar şi în cele mai neguroase vremuri economice. Evident, se ridică întrebarea: care este procentul banilor publici în fabuloasa cifră de afaceri a SC Telegraf Advertising?! Dacă vorbim despre 2009, pe 6 ianuarie în acel an, Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP) a publicat anunţul 52091 prin care nota semnarea contractului 169.170 din 17 noiembrie 2008, având ca obiect „servicii suplimentare la contractul de publicitate media în presa scrisă" nr. 70851 din 9 mai 2008. Suplimentarea acordată de Primăria municipiului Constanţa, în valoare de 283.856,6 lei, a fost primită de Telegraf Advertising, titularul contractului iniţial, din 2008, care valora nu mai puţin