Bucharest Classic Car Show este destinaţia weekendului 10-13 iunie pentru bucureşteni. Expoziţia de maşini clasice se află la World Trade Plaza şi reuneşte modele de mare valoare, unele dintre ele având aproape 100 de ani. Sunt prezente foarte multe mărci dar şi un punct de vânzare de bragă şi o orchestră de muzică de cameră, care te ajută să intri în atmosfera timpurilor de altădată.
Printre old timere se află şi o bogată colecţie de maşini Opel, pentru a marca cei 111 ani de existenţa a mărcii. Cristi Tabără, amfitrionul serii de joi, 10 iunie, ne-a povestit cum însuşi Aurel Vlaicu a fost angajat al Opel în 1908, şi nu oriunde ci tocmai la Russelsheim, acolo unde a învăţat să aplice tot ce era mai nou în ingineria timpului, după ce îşi finalizase studiile tehnice la Budapesta şi Munchen.
Compania a fost fondată în 1862 de către Adam Opel, însă primul automobil a fost produs în 1899. Dintre numeroasele modele produse de germani, la Bucureşti au fost aduse un Opel P4 din 1936, un Opel Kadett din 1938, un superb Opel Super Six din 1938, un Opel Rekord Olympia din 1956, dar şi maşini mai "noi" precum un Opel Kadett din 1964, un Rekord 1700 din 1968, un Commodore din 1968 şi un Opel Rekord 1700 din 1969.
P4, cel mai vechi model Opel prezent la expoziţie, te şochează prin simplitatea să, cât şi prin ferestrele mici şi înguste. Era la timpul sau un autovehicul compact la un preţ imbatabil, trăsătură pe care Opel şi-a diferenţiat compania de-a lungul timpului. Datorită acestei politici, Opel devenea în 1935 primul producător de autovehicule german care construia peste 100.000 de unităţi pe an.
La salonul auto de epocă sunt expuse două modele Kadett, primul dinainte de război, celălalt produs după, în 1964. Kadett este precursorul modelului Astra, ajuns în 2010 la cea de-a zecea generaţie şi alături de care a construit cl