EVENIMENT. CAP, GMP, Graffiti BBDO, Headvertising, Leo Burnett & Target, McCann Erickson, Next Advertising, Odyssey, Papaya Advertising, Propaganda sunt premianţii ediţiei 2010.
Aseară, la Opera Română, s-a desfăşurat Gala de premiere Effie 2010, unul dintre cele mai importante momente din mediul advertising românesc, sub licenţa AMA New York. Ce-a de-a şaptea ediţie Effie şi-a desemnat câştigătorii, gazde fiind, ca în fiecare an, International Advertising Association (IAA) şi Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR). Pentru câştigătorii trofeelor Gold, nominalizările pentru Grand Effie au fost: Timişoreana – The Story Goes On (GMP), Napolact – Reason to Rest (Propaganda), Herbal Essences – House of Fun (Leo Burnett & Target) şi BRD – Groupe Société Générale – Great people Behind Great People (Propaganda).
Două trofee de căciulă
Printre cele mai premiate agenţii în competiţia Effie Awards 2010 se află Graffiti BBDO, cu următoarele premii: Bronz pentru Dacia – Unbeatable Price (categoria Durables), Sadu – Country Food (Food Products I), Romtelecom Dolce – Share Dolce (Media & Entertainment) şi Silver pentru React – A Chance for Life (Non-Profit Pro-Bono / Public Service, Social Campaigns). Următoarele agenţii ca număr de trofee sunt: Propaganda cu 3 trofee Gold: Napolact – Reason to Rest (Food Products I), Napolact - As it Used to be (Sustained Success), BRD – Groupe Société Générale – Great people Behind Great People(Corporate Reputation, Image & Identity) si GMP, Leo Burnett & Target, McCann Erickson, Next Advertising si Papaya Advertising, fiecare cu câte 2 trofee. CAP, Headvertising si Odyssey Communication au câştigat fiecare câte un trofeu în competiţia Effie 2010.
„Lucrările câştigătoare dezvăluie o gândire de marketing inteligentă şi sunt o dovadă puternică a succesului. Într-un climat economic dificil, e deosebit de important c