Campania Timisoreana “Povestea merge mai departe”, realizata de GMP Advertising, a castigat seara trecuta trofeul Grand Effie pentru cea mai eficienta campanie de publicitate din 2009. Echivalentul aceleiasi campanii a castigat premiul cel mare si la editia Effie 2008, cand s-au acordat insa, per total, de doua ori mai multe premii.
Timisoreana – “Povestea merge mai departe” a fost una din cele patru campanii premiate cu Gold si nominalizate pentru Grand Effie, luand premiul cel mare la categoria Alcoholic Beverages: Beers And Wines. Celelalte campanii premiate cu Gold au fost Napolact – “Reason to Rest” (Propaganda), Herbal Essences – “House of Fun” (Leo Burnett & Target) si BRD – Groupe Société Générale – “Great People Behind Great People” (Propaganda).
Agentia Graffiti BBDO a obtinut cele mai multe premii din competitie, trei trofee Bronze si unul Silver, pentru campaniile Dacia – “Unbeatable Price” (categoria Durables), Sadu – “Country Food” (Food Products I), Romtelecom Dolce – “Share Dolce” (Media & Entertainment), premiate cu Bronze, si React – “A Chance for Life” (Non-Profit Pro-Bono / Public Service, Social Campaigns), care a castigat Silver.
Propaganda a castigat trei trofee Gold pentru campanile Napolact – “Reason to Rest” (Food Products I), Napolact - “As it Used to Be” (Sustained Success) si BRD – Groupe Société Générale – “Great People Behind Great People”(Corporate Reputation, Image & Identity).
Agentiile Leo Burnett & Target, McCann Erickson, Next Advertising si Papaya Advertising au castigat fiecare cate doua trofee. Astfel, Leo Burnett a plecat acasa cu un Gold pentru campania Herbal Essences – “House of Fun” (categoria Non Food Products) si un Silver pentru Petrom – “Common Sense and Responsibility” (Corporate Reputation, Image & Identity).
McCann Erickson a castigat un Bronze pentru Maggi – “The Taste of Great Memor