Campania Timisoreana “Povestea merge mai departe” a obtinut la sfarsitul saptamanii trecute Grand Effie la festivalul care premiaza eficienta in publicitate. Andreea Nemens, client service director GMP, si Camelia Panait, group brand manager Ursus Breweries, dezvaluie pentru Wall-Street cateva din detaliile campaniei.
Principalul obiectiv de comunicare al Timisoreana in 2009 a fost consolidarea pozitiei de lider pe segmentul de bere mainstream, pe care si-l imparte cu marci precum Bergenbier (produsa de Bergenbier S.A.) si Golden Brau (Heineken Romania). Campania a pastrat mesajul Timisoreana din ultimii ani, conturand un brand cu traditie de trei secole, care le vorbeste consumatorilor despre valori precum traditie, omenie, onestitate. Pastrarea pozitionarii brandului era importanta mai ales in contextul economic de anul trecut. “Mesajul Timisoreana catre consumatori a ramas acelasi peste ani. Brandul reuseste sa construiasca o lume in care iti doresti sa te reintorci, la care vrei sa te raportezi, indiferent de timpul in care traiesti, pentru ca e o lume cu valorile in care crezi si astazi”, explica Andreea Nemens, client service director la GMP.
Bugetul de comunicare al Timisoreana in 2009 a fost mai mic decat in 2008, potrivit Cameliei Panait (foto stanga), group brand manager Ursus Breweries. Astfel, echipa de marketing a Ursus Breweries si agentiile cu care lucreaza s-au concentrat pe selectarea canalelor de comunicare astfel incat sa atinga publicul tinta cat mai eficient, in momente in care acesta era receptiv la mesaj.
Principalele canale de comunicare au fost televiziunea, printul, OOH, mediul digital, comunicarea la locul de vanzare si evenimente speciale, aceleasi din anii anteriori, precum Serbarile Timisoreana.
Rezultatele obtinute in urma campaniei au depasit obiectivele - cele de vanzari au fost depasite cu 35% si cele de ima