Jetta are acum un design distinct faţă de Golf, deşi împrumută în continuare liniile stilistice generale ale mărcii, pentru a sublinia caracterul diferit faţă de hatchback-ul familial şi mai apropiat de fapt faţă de un coupé (multe elemente de design sunt preluate de la CC).
Ampatamentul creşte acum cu 7 cm la 264 cm, maşina este mai lungă cu 9 cm, iar la cei 464 cm ai săi oferă suficient spaţiu pentru cinci adulţi şi bagajele lor. Lăţimea rămâne aceeaşi, de 178 cm, iar spaţiul pentru picioare creşte cu 67 de mm, ajungând la 96.7 cm pentru pasagerii din spate.
În Europa, noul Jetta va fi oferit cu şase motorizări, printre care se remarcă un nou propulsor diesel de 1.6 litri TDI de 105 CP care în versiunea BlueMotion va consuma în medie doar 4.1 litri / 100 km şi va emite doar 109 g/km CO2. Vârful gamei va fi reprezentat de un motor 2.0 TSI de 200CP, dar sunt aşteptate în gamă şi motoare de cilindree mai mică însă extrem de puternice, cum ar fi propulsorul de 1.4 litri TSI de 160CP dar şi motorul de 1.2 litri TSI 105 CP, precum şi un turbodiesel de 2.0 litri 140CP, common rail de data asta. Cu excepţia motorului de 1.2 litri, toate celelalte vor putea fi cuplate cu o cutie automată DSG în 6, respectiv 7 viteze. Toate motorizările sunt Euro 5.
Jetta are acum un design distinct faţă de Golf, deşi împrumută în continuare liniile stilistice generale ale mărcii, pentru a sublinia caracterul diferit faţă de hatchback-ul familial şi mai apropiat de fapt faţă de un coupé (multe elemente de design sunt preluate de la CC).
Ampatamentul creşte acum cu 7 cm la 264 cm, maşina este mai lungă cu 9 cm, iar la cei 464 cm ai săi oferă suficient spaţiu pentru cinci adulţi şi bagajele lor. Lăţimea rămâne aceeaşi, de 178 cm, iar spaţiul pentru picioare creşte cu 67 de mm, ajungând la 96.7 cm pentru pasagerii din spate.
În Europa, noul